zondag 10 maart 2013

Smashbook etui

Afgelopen week mijn etui voor de smashbookspullen afgemaakt.
Yeah weer eens wat afgemaakt!!!
Hebben jullie dat nou ook ? van die onafgewerkte lading aan niet af spullen?
Soms zie ik door de bergen dat ene dingetje niet meer...hahahaha
Maar goed dit is hem dan voor een van de 100 hobbies die ik heb....zucht het zou toch wel heel veel rust geven als ik gewoon 1 hobby had, maar alles is zo leuk!
Nu mezelf beloofd dat ik nog meer ga afmaken deze week, want inmiddels ben ik ook met een gehaakte sprei begonnen in grijs tinten ...elke week wat bloemetjes heb ik mijzelf beloofd..dan moet ie toch ergens dit jaar afkomen , van de week mijn mand met onaf spullen af maken, komt het weer helemaal goed.;)






Helemaal blij mee, de meest gebruikte spullen direkt bij de hand en makkelijk voor bv op vakantie;)
Groetjes ANita



Geen opmerkingen:

Een reactie posten