dinsdag 22 november 2011

Eindelijk gelukt!!!

Eindelijk was het me gelukt, elke dag de site van Nicky in de gaten houden....en dit keer vooor Margriet weer alle draakjes(grapje hoor) voor mijn neus wegkocht....jaaa heb ik nu ook een heus draakje mogen kopen, ik heb er een in een eitje en een gremlin...en die is me toch mooi !! Wat een scheetje, de foto doet hem geen recht hoor!
Erg snoezig, ik ben er hartstikke blij mee!!
Dankzij Pris heb ik weer inspiratie voor mijn heksenhuis dus ze komen op een mooi plekje.




Komende zondag is er ook nog de poppenhuisbeurs in Assen!!!prachtige nieuwe lokatie!
Wie komt er ook?
Wij staan er natuurlijk ook, en ook Priscilla komt met me mee, gezellig!!
Wij hebben een reorganisatie in de winkel met heel veel produkten in de aanbieding op=op!
Wil je dat ik specifieks meeneem laat het me dan even weten dan neem ik het voor je mee!

Groetjes Anita
Priegelwerk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten