woensdag 30 november 2011

Beurs Assen

Afgelopen weekend beurs in Assen gehad, dit was super gezellig....
Ik had een tabakspot besteld bij Gerrit van Werven...de 1:1 pot is door mijn opa gedraaid van een oude stoelpoot...
Mijn tabakspot is waarschijnlijk de laatste die er nog is...en om mijn vader te verrassen met sinterklaas heb ik hem in het miniatuur laten maken.
Voor mijzelf heb ik er ook een laten maken...voor mij een hele speciale pot, want ik weet niet zo heel veel meer van mijn opa en iets hebben van mijn opa...tja alleen deze pot.
Ik ben er super blij mee.
Verder nog stofjes en houtwerk ed gekocht en een mooie vergiet van Aat Oukes..
Helemaal super weekend!


Groetjes ANita

2 opmerkingen:

  1. Wauw,dat is speciaal om zo een aandenken in je poppenhuis te hebben staan.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anita!
    Jij vroeg mij om een link naar het scrapbookforum. Dit is de link:
    http://www.hetscrapbookforum.nl/
    Klik op magazine en je krijgt een overzichtje met de magazines die tot nu toe zijn gemaakt.
    Veel plezier ermee!!
    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen